Hjem
/
Tjenester
/
Strategisk posisjonering

Strategisk posisjonering

Med tung kompetanse innen analyse, strategi og kommunikasjon har Varde Hartmark i over 20 år spesialisert seg på posisjonering av bedrifter, produkter, steder, bydeler, attraksjoner og eiendommer.

Når vi posisjonerer leter vi etter det ideelle skjæringspunktet mellom hvilken posisjon som er ledig, troverdig og attraktiv i markedet.

Vi er også spesialisert til å involvere og forankre nøkkelpersonene som både sitter med vital kunnskap, og dem som sitter med fingeren på forankringsknappen i virksomheten. Når Varde Hartmark sjøsetter en posisjon er det ikke bare med et godt analytisk og strategisk grunnlag i bunnen, men vi har også sørget for å aktivere en fremoverlent heiagjeng som finner en egen motivasjon i å gjøre sitt for å innta den ønskede posisjonen.

Posisjonering har flere likhetstrekk med merkevarebygging og omdømmehåndtering. Fellesnevnerne er at det handler om hvilke historier som skal fortelles, hvilke merverdier som fremheves og hvordan en identitet bør dyrkes.

pluss-ikon, åpneminus-ikon, lukke
Analyser og kartlegging av posisjon og drivere

Strategisk beslutningstaking krever inngående kunnskap om både markedet og interne forhold. Vi innhenter og analyserer data om bransjetrender, konkurrentanalyser og interne data, slik at du kan fatte informerte og strategiske beslutninger basert på dagens situasjon, identifisere potensielle vekstmuligheter og avdekke områder for forbedring, som kan bidra til å styrke din konkurranseevne.

pluss-ikon, åpneminus-ikon, lukke
Utvikling av tydelige og engasjerende budskap

Strategisk beslutningstaking krever inngående kunnskap om både markedet og interne forhold. Vi innhenter og analyserer data om bransjetrender, konkurrentanalyser og interne data, slik at du kan fatte informerte og strategiske beslutninger basert på dagens situasjon, identifisere potensielle vekstmuligheter og avdekke områder for forbedring, som kan bidra til å styrke din konkurranseevne.

pluss-ikon, åpneminus-ikon, lukke
Effektiv kommunikasjon for endringer og kriser

Strategisk beslutningstaking krever inngående kunnskap om både markedet og interne forhold. Vi innhenter og analyserer data om bransjetrender, konkurrentanalyser og interne data, slik at du kan fatte informerte og strategiske beslutninger basert på dagens situasjon, identifisere potensielle vekstmuligheter og avdekke områder for forbedring, som kan bidra til å styrke din konkurranseevne.

pluss-ikon, åpneminus-ikon, lukke
Posisjonering og merkevarebygging

Strategisk beslutningstaking krever inngående kunnskap om både markedet og interne forhold. Vi innhenter og analyserer data om bransjetrender, konkurrentanalyser og interne data, slik at du kan fatte informerte og strategiske beslutninger basert på dagens situasjon, identifisere potensielle vekstmuligheter og avdekke områder for forbedring, som kan bidra til å styrke din konkurranseevne.

pluss-ikon, åpneminus-ikon, lukke
Internkommunikasjon som skaper engasjement

Strategisk beslutningstaking krever inngående kunnskap om både markedet og interne forhold. Vi innhenter og analyserer data om bransjetrender, konkurrentanalyser og interne data, slik at du kan fatte informerte og strategiske beslutninger basert på dagens situasjon, identifisere potensielle vekstmuligheter og avdekke områder for forbedring, som kan bidra til å styrke din konkurranseevne.

pluss-ikon, åpneminus-ikon, lukke
Trening og utvikling av kommunikasjonsferdigheter

Strategisk beslutningstaking krever inngående kunnskap om både markedet og interne forhold. Vi innhenter og analyserer data om bransjetrender, konkurrentanalyser og interne data, slik at du kan fatte informerte og strategiske beslutninger basert på dagens situasjon, identifisere potensielle vekstmuligheter og avdekke områder for forbedring, som kan bidra til å styrke din konkurranseevne.

pluss-ikon, åpneminus-ikon, lukke
Noen av våre kunder innen kommunikasjon

Strategisk beslutningstaking krever inngående kunnskap om både markedet og interne forhold. Vi innhenter og analyserer data om bransjetrender, konkurrentanalyser og interne data, slik at du kan fatte informerte og strategiske beslutninger basert på dagens situasjon, identifisere potensielle vekstmuligheter og avdekke områder for forbedring, som kan bidra til å styrke din konkurranseevne.

Vil du høre mer om vårt arbeid med strategisk posisjonering?